Online administratie voor jouw BV
Voor een Besloten Vennootschap (BV) kan het beheren van de administratie een uitdagende taak zijn. Finoptis biedt een complete oplossing voor een perfecte online administratie die afgestemd is op BV’s. Zo ben je verzekerd van de laatste wettelijke eisen die gesteld zijn aan de administratie en is hij ook nog makkelijk te gebruiken.
De voordelen van een BV
Een BV is een uitkomst voor ondernemers die willen zorgen voor een stabiele privé-situatie en grote risico’s willen voorkomen, maar die tegelijkertijd met het bedrijf willen groeien. Een BV heeft een beperkte aansprakelijkheid, fiscale voordelen en geeft een professionele uitstraling. Een BV brengt ook belastingvoordelen met zich mee, waar je als ondernemer van kunt profiteren. Bij Finoptis zijn we bekend met de belastingvoordelen en regels en kunnen je helpen een goede online administratie voor jouw BV op te stellen.


Belangrijkste eisen voor een online administratie voor een BV
Er zijn een aantal eisen waar de online administratie voor een BV aan moet voldoen. Zo is het:
- verplicht om alle transacties correct bij te houden om de volledige boekhouding aan te kunnen leveren bij het doen van diverse belastingaangiften. Denk hierbij aan de transacties die horen bij de inkoop, verkoop, salarissen en belastingen.
- verplicht om jaarrekeningen op tijd aan te leveren volgens de wettelijke richtlijnen die hieraan gesteld zijn;
- verplicht om de administratie voor minimaal zeven jaar te bewaren. Dit geldt voor alle belangrijke informatie zoals grootboeken, debiteuren- en crediteurenadministratie, voorraadadministratie en de jaarrekeningen.
Waarom een online administratie voor jouw BV bij Finoptis?
Vast contactpersoon
Bij Finoptis vinden we het belangrijk dat er een contactpersoon is waar je mee schakelt. Deze persoon kent jouw bedrijf en kent de focuspunten, hierdoor kan hij zowel gevraagd als ongevraagd advies geven over alle zaken die voor jouw BV van belang zijn.
Realtime inzicht
Het is handig als de online administratie voor een BV altijd en overal toegankelijk is, zodat je op elk gewenst moment toegang hebt tot de financiële gegevens. Hierdoor kun je gemakkelijk beslissingen nemen, altijd zien hoe het met je bedrijf gaat en bijsturen waar het nodig is. Met de software die we bij Finoptis gebruiken, kun je realtime inzicht krijgen in alle gegevens.
Vaste tarieven
We werken bij Finoptis met pakketten en vaste prijzen. Ieder pakket heeft zijn eigen werkzaamheden en aantal facturen die je kunt indienen. Dit maakt het duidelijk en overzichtelijk en weet je direct waar je met je online administratie voor je BV aan toe bent. Wil je gebruik maken van aanvullende diensten, ook dat is mogelijk.
Vraag eenvoudig een offerte aan!
Klantverhalen
Onze kantoren in Soest en Amsterdam zijn beide gemakkelijk bereikbaar en staan klaar om u te ontvangen voor een persoonlijk gesprek.



